Moguća izgradnja dionice koja spaja tunel Karaula s magistralnom cestom M-18

Javno preduzeće Ceste Federacije BiH

Moguća izgradnja dionice koja spaja tunel Karaula s magistralnom cestom M-18

30.07.2016 - 11:58
BiH

Budući da puštanje u promet tunela Karaula tehnički još  nije moguće, investitor, Javno preduzeće Ceste Federacije BiH razmatra mogućnost da u najkraćem roku novoizgrađeni tunel stavi u funkciju izgradnjom privremenog spoja tunela  s dijelovima trase ispred i iza tog objekta na postojeću magistralnu cestu M-18.   

Nastavak izgradnje, kako je potvrđeno Feni iz JP Ceste FBiH, predviđa dionicu koja spaja magistralnu cestu M-18 s tunelom Karaula i podrazumijeva izgradnju dodatnog dijela trase ukupne dužine L= 1.506 m (1,5 km) i izgradnju dvaju mostova dužine 280 m i 120 m.

U tom cilju, kompletna tenderska procedura je završena, a kada finansijska sredstava iz Programa kreditnih sredstava za modernizaciju cesta u Federaciji BiH budu operativna, potpisat će se ugovor za izvođenje, ističu  iz JP Ceste FBiH.

Tunel Karaula se nalazi na cesti M-18, dionica Kladanj-Podpaklenik preko prijevoja Karaula, dužine 903 m, s tunelom za evakuaciju dužine 435 m i otvorenim dijelom trase ispred i iza tunela, ukupne dužine oko 1.200 m.

Postojeći Ugovor za izvođenje radova tunela Karaula potpisan je 14. aprila 2014.godine, a zbog niza okolnosti  došlo je do prekoračenja roka izgradnje, pa je potpisan Aneks br. 1. Ugovora za produžetak roka zaključno s 15. julom 2016. godine.

"Građevinski radovi na izgradnji tunela su završeni, a u toku su radovi na ugradnji opreme tunela i uređenju gradilišta. Međutim, zbog neizgrađenosti trase koja spaja tunel s postojećom magistralnom cestom, puštanje u promet predmetnog objekta još  nije moguće.", naglasili su iz JP Ceste FBiH.

Prema dosadašnjem obračunu radova kao i onom koji slijedi, radovi neće preći ugovoreni iznos. Ugovorena vrijednost radova je 24.257.083,13 KM s PDV-om.

"Benefiti koje će tunel Karaula donijeti ogledaju se u skraćenju dužine postojećeg magistralnog puta M-18 Tuzla-Sarajevo, spuštanju prijevoja Karaula visinski za oko 100 m, povećanju nivoa usluge magistralne ceste, skraćenju vremena putovanja, poboljšanju uslova vožnje, te smanjenju troškova zimskog održavanja magistralne ceste.", izjavili su Feni iz JP Ceste FBiH.

Izvor: 
fena
Tagovi: