Osam savjeta kako da poboljšate svoj san

Svaka treća osoba ima problema sa spavanjem

Osam savjeta kako da poboljšate svoj san

18.06.2015 - 15:22
Ljepota

Statistike pokazuju da svaka treća osoba ima problema sa spavanjem. Ako i vas muči ovaj problem, onda znate da je manjak sna nešto što pogađa sve dijelove vašeg života. Evo kako možete da poboljšate šanse da utonete u san i probudite se ujutru odmorni.

1) Istuširajte se toplom vodom

NBA zvijezda Kobi Brajat tvrdi da su mu tople kupke i tuširanje toplom vodom pomogli da dostigne neophodnih osam sati sna dnevno. Prije nego što je počeo da praktikuje tople kupke Kobi je spavao svega četiri sata dnevno.

2) Nosite pidžamu

Šortsevi i joga pantalone su super, ali ne i za spavanje.  Za spavanje postoji posebno dizajnirana odeća – pidžame.

- Mnogi od nas više ne prave razliku između onoga što nose u toku dana i onoga u čemu spavamo. Presvlaćenje u pižamu šalje našem mozgu znak da je vrijeme za spavanje, kaže Arijana Hafington.

3) Ppretvorite svoj krevet u raj

Holivudska zvijezda Kameron Dijaz u svojoj knjizi "The Body Book" tvrdi da bismo bolje spavali ako bismo krevet koristili samo za to za šta je namijenjen - za spavanje.

- Kada ustanete namjestite krevet. Nemojte držati prljavu odjeću na  njemu, kompjuter ili bilo šta drugo. Krevet je nemijenjen za spavanje, odmaranje i seks. I to je to, kaže Kameron.

4) Postavite granice

Bez obzira da li je u pitanju vrijeme kada ćete ići na spavanje ili vrijeme kada ćete ustati postavite sebi granice. Na taj način pomoći ćete sebi da steknete jednu dobru naviku.

5) Podesite alarm

Naravno da ćete podesiti alarm da vas probudi u jutru, ali što ne biste podesili alarm prije nego što krenete na spavanje. Zvuči čudno? Ali zašto ne biste probali da navijete sat pola sta prije nego što treba da legnete. To će vam pomoći da lakše planirate stvari i napravite raspored koji će vam omogućiti da se pridržavate svog plana spavanja.

6) Ne idite na spavanje gladni

Sigurno nećete zaspati ako odete u krevet gladni. Ali morate da vodite računa šta jedete prije odlaska na spavanje.

- Odlazak na spavanje dok ste gladni može vas dugo držati budnim. Slobodno možete da jedete nešto prije spavanja, ali bez šećera, jakih začina ili kofeina koji će poremetiti san, kaže Lisa Madeli sa Univerziteta Čikago.

7) Zapišite sve na papir

Sve što vas muči ili brine zapišite prije sapavanja. Zapišite i ono što treba da uradite. Ako vam se svašata mota po glavi teško ćete zaspati, kaže Toni Švarc, autor knjige "The Way We're Working Isn't Working".

8) Sklonite telefon iz sobe

Skolonite telefon, tablet ili laptop iz kreveta. Isplanirajte posebno vrijeme kada ćete svako veće isključiti sve uređaje. Dokazano je da ovi uređaji ometaju san, što jakim svijetlom, što zbog činjenice da stalno imamo potrebu da provjeravamo da li nam je stigao neki mejl ili poruka.

Izvor: 
dobardoktor.ba
Tagovi: